در نسخه جدید برنامه (نسخه 7.0.0) امکان دانلود و استفاده از دیکشنری به برنامه اضافه شده است. پس از دانلود دیکشنری می­ توانید واژه­ های مختلف را در آن جست و جو کنید و موارد دلخواه را مستقیم به جعبه اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل، هنگام اضافه کردن کارت جدید با وارد کردن واژه­ ی روی کارت، معنی آن در پشت کارت به صورت خودکار توسط دیکشنری کامل خواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر در مورد استفاده از دیکشنری در برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.


اضافه کردن دیشکنری به برنامه:

برای کاهش حجم فایل نصبی برنامه، دیکشنری ها به طور جداگانه  برای دانلود قرار داده شده­ اند. برای دانلود و اضافه کردن یک دیکشنری به برنامه گزینه (+) را در بالای صفحه دیکشنری انتخاب کنید و روی دیکشنری مورد نظر ضربه بزنید تا فایل آن دانلود و نصب شود. (هنگام دانلود فایل، از صفحه دانلود خارج نشوید.)

در صورت اضافه کردن بیش از یک دیشکنری به برنامه، می­ توانید دیکشنری پیش فرض را با انتخاب دکمه 1 در شکل زیر عوض کنید.

برای اضافه کردن واژه جست و جو شده به جعبه لایتنر، کافی است گزینه (+) در گوشه کارت (دکمه شماره 2 در شکل زیر) را انتخاب کنید تا کارت به دسته مورد نظر اضافه شود.


تکمیل خودکار پشت کارت توسط دیکشنری:

برای انجام این کار ابتدا باید در تنظیمات برنامه گزینه "تکمیل خودکار پشت کارت" را فعال کنید.



حال هنگام اضافه کردن کارت جدید، پس از وارد کردن واژه روی کارت، کافی است روی فیلد ورودی پشت کارت ضربه بزنید تا پشت کارت توسط دیکشنری پیش فرض کامل شود.

(در معنی بعضی از واژه ­ها علائمی مانند <font وجود دارد. این علائم برای نمایش صحیح رنگ هنگام نمایش کارت­ ها هستند. بنابراین  برای نمایش درست کارت­ ها این علائم را دست نخورده باقی بگذارید.)